Mirakel...att jag överlevde

Detta är varför jag inte tittar på Melodifestivalen, låtarna som svenska folket skickar vidare!!! Jag säger inte att jag har bättre musiksmak än alla andra men kom igen! Mirakel! Jag satt med en gapande mun och trodde det var ett skämt tills jag såg att det stod ett nummer att man faktiskt kan rösta!

Rätt låt vann och jag är glad att jag inte behöver flytta från Sverige ifall fel (för mig) låt van. Jaja, som jag sa; smaken är som baken och då har jag en ganska stor bak med bred musiksmak, haha. Lite illamående men nu är jag glad att denna hysteri är över.

Men jag säger; Heja Sverige! När det är dax. Låten är redan i min Iphone!

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0